• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Самооцінювання

Самооцінювання

Стратегічному розвитку та побудові внутрішньої системи якості освіти в гімназії допоможе комплексне вивчення та самооцінювання освітньої діяльності.

Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю закладу та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності.

Процес самооцінювання складається з 4 етапів:
  1. Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
  2. Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
  3. Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи).
  4. Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити:
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • систему оцінювання здобувачів освіти;
  • оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
  • управлінські процеси закладу освіти.
Кiлькiсть переглядiв: 62

Коментарi