Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Самооцінювання
Самооцінювання
Стратегічному розвитку та побудові внутрішньої системи якості освіти в гімназії допоможе комплексне вивчення та самооцінювання освітньої діяльності.
Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю закладу та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності.
Процес самооцінювання складається з 4 етапів:
- Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
- Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
- Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи).
- Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити:
- освітнє середовище закладу освіти;
- систему оцінювання здобувачів освіти;
- оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
- управлінські процеси закладу освіти.